2009. március 31., kedd

Sütöttem:)

12 megjegyzés:

tintocktap írta...

Very pretty!

Dominika írta...

Thank you:)

Barbi írta...

Ó, de csodásak lettek! És az a minimuffin! Meg minifagyi!Mind annyira helyes! :)

LAndi72 írta...

Nagyon édesek!

KicsiKató írta...

Jajj, de jók! Nálam a csiga és a méh a befutók:)))

Móni írta...

Nagyon aranyosak lettek! :) Én már olyan rég óta kacérkodom, hogy magam is nekiálljak, csak sajnos a kézügyességem, az nem olyan szuper! Nálam a kicsi fagyi a nyerő!

Fauna írta...

Csodaszép dolgokat alkottál!

evikusz írta...

Nagyon tutik! :D

Jucus írta...

De nagyon szupik lettek! Nekem az a kis rózsaszín virág is nagyon tetsz meg a méhecskék!

Pillle írta...

Aranyosak! És milyen jó kis színek...

Cicurka írta...

Szia! Nagyon klasszak! Milyen gombostűt használtál hozzá? És hány fokon mennyi ideig sütötted?
Köszi!

Dominika írta...

Kedves Cicurka!

Sima fémfejű gombostűket használtam amiket itthon találtam. Nekünk gázsütőnk van, abban kb. 2-es fokozaton negyedóráig sűtöttem. Amikor kiveszed még kicsit lágy, de aztán megszilárdul pillanatok alatt.